Pagina's

donderdag 22 juni 2017

Zomerzotjes in Eva Mouton ijsjes

Of het vandaag de warmste dag van het jaar wordt? Ik denk het niet, vandaag is maar de aankondiging van een heerlijke zomer (ik negeer nu even heel bewust het weerbericht vanaf volgende week dinsdag). Terwijl veel mensen zitten te puffen en blazen ('nu is het toch wel een beetje erover', 'amaai zo'n hitte',...) kan ik alleen maar genieten. Voor mij mag het gerust zo een hele zomer blijven (en ja voor de tuin en de goede nachtrust mag een nachtje regen er wel een keer tussenkomen ;-))


De kinderen genieten net als ik van dit heerlijke weer. Met af en toe een plonske in t zwembad en een waterijsje ter verkoeling hebben ze de tijd van hun leven. En om dat zomerse gevoel nog wat meer kracht bij te zetten zijn de nieuwste zomerstofjes van Eva Mouton en Bambiblauw helemaal wat je zoekt! De stof is een French Terry van hoge kwaliteit wat hem ideaal maakt om te verwerken voor allerlei projectjes. Te warm denk je zo'n French Terry met deze temperaturen? Nee helemaal niet, de stof bestaat uit 92% katoen waardoor ze heel natuurlijk en goed ademend aanvoelt.


De ijsjes waren onze favoriet en de meisje eisten allebei een stukje van het metertje stof op.
Voor Gitte werd het een heel eenvoudig en los zittend t-shirt. Het soort waar zij zich het meest comfortabel in voelt. Ik nam er eentje uit haar kast dat ondertussen wat kort is geworden en gebruikte dit als patroon. Helemaal haar ding.




Fien wou een kleedje. Ik gebruikte als patroon de popover sundress van Oliver + S. (gratis patroontje). Dit patroon heeft geen voor en achterkant en is ideaal om na het plonsen snel weer over je bikini te trekken of om gewoon in de tuin te spelen.








2 opmerkingen:

  1. Super tof! En merci vh patroon, zo een jurkje zocht ik nog :D

    BeantwoordenVerwijderen