Pagina's

maandag 27 maart 2017

BLOS! Zomerse inspiratie!

Bambiblauw deed het weer... jawel, toch wel.... Een nieuwe telg in de Bambiblauw/About Blue Fabrics collectie doet vrolijk zijn intrede! BLOS!

Ik vond mijn inspiratie dit weekend in de zon. Dat heerlijke lentezonnetje dat nog net iets te fris is naar mijn zin zorgde in ieder geval wel al voor wat frisse zomernaaisels. Of we dit jaar een warme zomer krijgen? Natuurlijk! Als je maar genoeg zomerse pakjes hebt dan kan die zon niet wegblijven.

Maar genoeg over de zon, even over die heerlijke nieuwe collectie. BLOS is een collectie in zachte tinten en uitgevoerd in French Terry. Wie de vorige Bambiblauw collecties kent, weet dat die stof heel fijn is om mee te werken. Ze houdt goed zijn vorm, pluist niet en verwerkt supermakkelijk! Mijn favorieten zijn de ogen en de streepjes. Heerlijk die zwart-wit gestreepte stof, ik was dadelijk verkocht.




Voor de meisjes naaide ik een Mila Jurkje (het patroontje vind je in LMV editie 4 van 2016). Gitte die al lang niet meer zo van rokjes houdt, kreeg een versie zonder rokje. Fien wou wel een rokje maar daaronder zit dus ook een shortje. Het patroon zelf is heel eenvoudig en zit op een wip in mekaar. De meisjes vonden de pakjes supermakkelijk zitten. De vereiste hier in huis is dat er in nieuwe kleren kan 'gecircust' worden en dat werd door Gitte getest en goedgekeurd. Stof en patroon zijn salto-proof!


Fien was in een romantische bui. De lama's werden omgetoverd tot een Millie Dress. En dan moest de kikker gekust worden... Maar helaas.... Geen prins!





Wil je de hele collectie ontdekken? Neem hier dan snel een kijkje! 



5 opmerkingen:

  1. Schatjes van patatjes, die meiden van jou. Die gaan zoveel plezier hebben van hun zomergerief!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat denk ik ook! En de stofjes zouden zich ook prima lenen voor jouw pippa en gloria!

      Verwijderen
  2. Oh die Milliedress! Fijn dat je mij die nog eens in herinnering brengt :-)
    Ik vind het allemaal even tof!

    BeantwoordenVerwijderen

  3. It was an amazing article.Thanks a lot for providing us this useful article with us.
    Jewelry Editing Services

    BeantwoordenVerwijderen