Pagina's

woensdag 4 mei 2011

Ritsen en prullen...

Vandaag was 't dus ritstasjes-dag! Maar ik was eigenlijk helemaal niet in de mood om ritstasjes te maken en dat merk je ook wel aan de afwerking. Maar ik ging ervoor en maakte op de bijeenkomst van de sToffen Madammen niet 1 maar wel 2 ritstasjes! En we hadden daar ook echt wel een superleuke verrassing maar daarover kan je ongetwijfeld binnenkort hier meer lezen.

Het eerste heeft ook een klein ritszakske vanbinnen om nog een prulleke in te stoppen. Maar ik vergat mijn rits wat korter te maken zodat de lippekes niet helemaal naar buiten kunnen worden geduwd... Voor de rest ziet het er nog wel ok uit.



Het tweede was op een half uurke klaar en ziet er eigenlijk veel beter uit. Hierin maakte ik vanbinnen een lintje met daaraan een leuke sleutelring in hartjesvorm (merci daarvoor trouwens Brit!). Nu kan ik mijn sleutels tenminste op een deftige manier meenemen.


Deze keer zijn de lippekes aan de rits redelijk goed gelukt...



Voor de rest genoot ik van overheerlijke Brownies en van een toffe babbel. En voor deze week staan weer een heleboel projectjes op t programma (allez toch in mijn hoofd) Alleen is de week al zo vol dat ik echt wel een gaatje ga moeten zoeken om alles te maken.
Gisteren werd ik door de moeder van Mr Belle trouwens nog getrakteerd op een hele stapel verse stofkes van bij Pauli en daar moet zeker zo snel mogelijk iets mee gebeuren.

Maar nu eerst alles snel klaarzetten voor het moederdagprojectje morgen op school. In het kader 'nodig eens een mama uit om iets leuks te komen doen in de klas' ga ik morgen fruitbrochetten maken met de kids van Gitte haar klasje. Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten