Pagina's

maandag 8 december 2014

Over een koning en een lange nek.

Dat ik fan ben van de collectie stofjes van Bambiblauw, dat konden jullie al lezen. Dat je er mooie dingen mee kan maken ook. Vandaag stel ik jullie voor: de leeuw en de giraf! Genieten jullie mee?

De leeuw is de koning en de giraf heeft de langste nek. We zijn het er dus over eens dat ze een eigen print verdienen, toch?


-     Wist je dat je met één paneel een rokje ‘maatje 2 jaar’ én een rokje ‘maatje 10 jaar’ kan maken? En dan heb je nog een leuk restje.


-     Wist je dat één paneel volstaat voor een grote rugzak? En dan blijft er zelfs nog voldoende over voor een rokje. Zo eentje voor super schattige meisjes.


-     Wist je dat één paneel genoeg is voor een ‘comfybroek maatje 8 jaar’? Ik garandeer je dat Gitte – mijn oudste - dit broekje niet meer wil uitdoen!

-     Wist je dat ik met één paneel een bloesje ‘maatje 8 jaar’ met raglan mouwen heb gemaakt? Al moet ik toegeven dat dat niet gemakkelijk was … Maar het resultaat was super.

-     Wist je dat één paneel volstaat voor een kleedje voor een (grote) 8-jarige? En dus ook kleinere maten, dat spreekt voor zich.

-     Wist je dat die kinderen van mij genoten van elke minuut van de fotoshoot met Lize?




 







 









De nieuwe boordstoffen van Bambiblauw passen bij de nieuwe paneelstoffen. Gewoon doen. Je zal versteld staan, net als ik. Probeer je eigen combinaties te maken: speel met de verschillende prints van het paneel, en test de nieuwe niet-rekbare paspel - die is iets dikker maar toch voldoende soepel. Zo mooi om een rokje af te werken! (edit: de boordstoffen en paspel zullen binnenkort online beschikbaar zijn)(edit2: de boordstoffen zijn ondertussen online beschikbaar)

Wat denk je van een leeuwenprint in combinatie met schapenvacht? En weet je: ook jongens vinden giraffen fijn...   
















Inspiratie nodig? Neem dan een kijkje op de Bambiblauw flickr-pool.
De andere prints kan je hier (Uiltjes), hier (bloemen) en hier al bewonderen.
Benieuwd of je won met de give-away? Kijk dan snel even hier!

Jullie hebben ondertussen al massaal de weg gevonden naar de mooie panelen, zodat de eerste levering zeer snel uitverkocht was. Wat fijn dat jullie ze zo mooi vinden! Panelen bestellen kan echter wel nog. In de week van 15 december wordt er een nieuwe levering verwacht en voor deze levering kan je al panelen reserveren. Meer informatie kan je vinden op Bambiblauw.
 

8 opmerkingen:

  1. Wauw super! Welk patroon gebruikte je voor de rugzak?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroontje tekende ik zelf. Binnenkort komt er een patroontje van een rugzak beschikbaar bij Bambiblauw.

      Verwijderen
    2. Wauw, super rugzakje. Is het patroon nog beschikbaar op de site want vind het niet terug. Lijkt me super leuk om te maken.

      Verwijderen
  2. sorry maar, ja watte super, super mooie niet te doen mooie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stuk voor stuk pareltjes! Heel mooi gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kroket zeg, wat een schitterende creaties! top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Terwijl ik surf naar de site om te bestellen, vroeg ik me af welk patroon je gebruikte voor de broek?

    BeantwoordenVerwijderen