Pagina's

zondag 10 maart 2013

Welkom Tuur!

Eerder vertelde ik jullie al dat er hier een heuse babyboom bezig was. Awel, nu zijn alle die zwangere vriendjes (allez de vriendinnekes dan toch) aan 't bevalllen en is de suikerbonentijd aangebroken.

Een paar weken geleden werd Tuur geboren. En zijn mama en papa kozen een heel dankbaar geboortekaartje :-)


Voor dit kadootje raakte ik geen naald of draad aan. Wel mijn strijkijzer en flockfolie (van bij Bambiblauw).

Het pakketje bestond uit:
  • een bodyke (van den Hema) met daarop een geflockte walvis
  • een waskussenovertrek (ook van Hema) met ook een geflockte walvis
  • en een ringmap met fotobladen met daarop zijn naam en de walvis van het geboortekaartje (ook geflockt)


Hop naar de volgende geboorte!

14 opmerkingen:

  1. Origineel! Dat waskussenovertrek moet ik zeker onthouden. Hier is er ook een heuse babyboom op komst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. liesbeth coremans10 maart 2013 om 19:19

    hey , Kim! dat is leuk seg! maar hoe doe je dat eigenlijk? leg is uit voor een leek zoals mij... groetjes , lies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk geboortecadeau! eentje om te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat kan niet anders dan een tof ventje worden, met zo'n naam!
    Hier heerst er ook een heuse babyboom, en het zweet breekt me al uit als ik aan al die zelfmaak denk. Maar dit is een ideaal en héél fijn alternatief, lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een dankbaar figuurtje op het geboortekaartje! Heel tof gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben fan van het logo: echt tof voor een jongen (en origineel)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk en origineel! Onthouden voor de babyboom die ook hier gaande is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi gedaan! en ook het geboortekaartje is fantastisch! je weet toevallig niet waar dit gedrukt/ontworpen geweest is? (sara_hoste@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen