Pagina's

vrijdag 9 mei 2014

Zonnige tuinbroekjes

Dat het dus echt al meer dan een jaar geleden is... Bloggen bedoel ik dan...

Als ik er nu eens in zou kunnen slagen om zo ongeveer 1 bericht per maand te publiceren? Ach wie weet, we zien wel.

Die kinders van mij groeiden ondertussen als kool. Gitte dan toch, Fien die groeit alleen mentaal als kool maar blijft zo een heerlijk klein knuffelmeidje. Maar toch hebben ze zo af en toe eens een keertje iets nieuws nodig.

Dit heerlijke tuinbroekje naaide ik vorig jaar. Het is supersimpel en supersnel klaar en oh zo heerlijk om te dragen! Fien kan er nog steeds in... Zo zie je maar dat ze echt niet veel groeide ;-)


22 opmerkingen:

  1. Zo'n zonneke had ik nodig op een dag als vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh zálig ziet dat eruit om te dragen ( en te knuffelen ;-) ) !
    Ik zag er al in lichte katoen , maar dit lijkt me uit tricot ... klopt dat ?
    Dat valt wel mooier door .
    Welk patroontje heb je gebruikt ?
    Grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is idd tricot, en elastisch biais als lintje. patroontje is samenvoegsel van knippie en eigen tekenwerk

      Verwijderen
    2. Mijn felicitaties hoor !
      Hele mooie combi van stoffen/materialen en patroon én model :-)
      Ik geniet nog even van de foto´s !
      Mieke

      Verwijderen
    3. En in welke Knippie stond dat patroontje? Ik blijf er maar naar kijken, heel mooi!

      Verwijderen
  3. Waar kan je het patroontje vinden? Ik ben fan, supermooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, zo mooi! Dat zou ik meteen willen maken voor mijn dochtertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt! Die zon op de foto, daar kijk ik naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend! Dat zouden ze hier ook wel willen dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey, toffe jumpsuit.
    Hoop dat je aan je blogberichtje per maand raakt hoor. Ben je net beginnen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bestaat er een kans dat je dat eigen patroontje publiceert ? het is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook hier interesse voor het patroon! En dan eerst even die was wegwerken die de weg naar de naaimachine nu verspert :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. patroontje stond ergens in een knippie van juni 2012 dacht ik maar ik heb er wel een deel aan aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh zo mooi! en beter een keer per jaar bloggen met zin, dan blogstress-)

    BeantwoordenVerwijderen