Pagina's

zaterdag 14 mei 2011

Vandaag...

... genoot ik van een namiddagje shoppen samen met de meisjes. Zij werden getrakteerd op een jurkje van JBC en ik trakteerde mezelf ook op een kleedje.

Heerlijk snuisteren bij Hippo, Pauli, Van Hassels (veel te duur maar wel mooi), JBC, Small Affairs,..... Voor mezelf werd het een kleedje van King Louie. En t was weer moeilijk kiezen want er was zoveel moois.


Ons dagje werd afgesloten met heerlijke gebakken nieuwe patatjes.... MMMMMM! Ons pepè (80 jaar) krabt die nog allemaal en ze smaken heerlijk! Echt smullen voor de kids!

4 opmerkingen:

  1. Dat is een schoontje! Ik heb ook al een hele collectie King Louie kleedjes in de kast hangen. Moeilijk hè, om te kiezen. Laatst had ik er 2 ineens gekocht, en ben dan een uurtje later teruggekeerd voor het derde kleedje dat ik gepast had (erg hè, maar ik kan er niet aan weerstaan)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ elisanna: Ken het gevoel er niet aan te kunnen weerstaan, had het ook heel moeilijk en ben serieus kleedjesverslaafd... Het wordt tijd dat ik voor mezelf ook eens wat kleedjes begin te maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kleedje! Goede smaak! Ik kende dit merk niet, maar ze hebben inderdaad een prachtige collectie.
    Net als Van Hassels. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. elke vrouw MOET een king louie-tje in haar kleerkast hebben... als ik van die buik af ben, duw ik mezelf er ook terug in!! MOOI!!

    BeantwoordenVerwijderen