Pagina's

zaterdag 21 mei 2011

Als de zon schijnt...

Met op de achtergrond giechelende kinders en een hoop zwaaiende vers gewassen was aan de lijn, kom ik een keertje piepen en zie dat ik weer veel bij te lezen heb....

Waar halen jullie toch al die tijd? Hier duren de uren precies altijd minder lang... Maar niet getreurd... Van zodra er hier weer wat foto's op mijn pc staan en van zodra ik de laatste prullekes aan mijn projectjes af heb, dan schrijf ik er weer wat over... Want ik heb nog oh zoveel te vertellen! Over onze laatste sToffen Madammen bijeenkomst, over de give away van Stikkelien en Fee die ik won, over mijn laatste stoffen-aankopen, over.....

Ondertussen ben ik blij te zien dat we al met 22 volgers zijn. En ik zeg het misschien niet vaak genoeg maar echt, ik ben blij dat jullie mijn blogje volgen! Dus hier komt er snel een give away aan! Ik moet alleen nog een keer bedenken wat ik ga fabriceren.... Enige suggesties?

En dan geniet ik nu nog wat verder van een heerlijk zonneke en van het gegiechel van de kinders want dat gegiechel kan snel omslaan in gebrul. Dus geniet ik van elk moment!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten