Pagina's

dinsdag 8 maart 2011

Stofkes, stofkes, stofkes!

Het stoffenspektakel is weer eens gepasseerd en jaja ik heb een geweldige buit veroverd! Buiten de blauwe plekken van de karrekes en de ellebogen en het gevoel dat er op de wereld toch heel veel boertige en onbeleefde mensen rondlopen, heb ik een paar heel leuke en kleurrijke stofkes om mijn kast weer te vullen. De meeste zijn bedoeld voor de kleine Belletjes aangezien hun zomergarderobe dringend moet worden uitgebreid maar ik denk dat ik er toch ook wel een paar voor mezelf ga houden. Ik was dadelijk verliefd op het lapje blauwe tricot dat oh zo soepel valt en op het turquoise katoentje met geelgroene ringetjes (met de mevrouw naast me die me toch even wou volgen want zij wou toch ook graag de stofkes die ik had uitgekozen als er nog iets op de rol zat natuurlijk). De beste deal was echter 1,75 Euro voor net iets meer dan een meter van een ongelooflijk soepel vallend katoentje met als bestemming waarschijnlijk een roksken voor mezelf (en toen was de rol op).
Vandaag dan ook nog een Ikeatje gedaan (het was begot zekers 2 maand geleden dat ik er nog was geweest!) en heb daar ook nog een stapeltje leuke stofkes meegebracht.
En het beste van al.... Na lang zagen en zeuren het ik Mr Belle dan toch kunnen overtuigen en ik heb mezelf een overlock aangeschaft! En donderdag mag ik hem al gaan halen! Hier gaat weer heel wat afgestikt worden de volgende weken dat voel ik tot in mijnen kleine teen! Joepie!


Ikea-stapeltje

 
Top deal van 1,75 euro voor een dikke meter!


Lapjes van 0.5m bij 1.5m (genoeg voor kleine projectjes en rokskens)

Katoentjes

Tricotjes met de blauwe en de bloemetjes als favoriet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten