Pagina's

zondag 27 maart 2011

Slurfjes T-shirt

Vandaag genoot ik van een heerlijke lentezonnetje bij vrienden op het terras met een lekker stukje taart en overheerlijke cava. Waarom vragen jullie je misschien af. Wel het was een klein feestje voor de verjaardag van hun zoontje die net 2 geworden is.

Bij een verjaardag horen natuurlijk ook pakjes en die brachten we dus ook mee! Naast een voorleesboekje en een leuk ondergoedsetje (want grote jongens worden ook hopelijk snel zindelijk) bracht ik ook nog iets zelfgemaakts mee.

Het resultaat van mijn overlock avontuur : Een t-shirt vol vrolijke olifantjes, volgens de 90-minute shirt tutorial. Ik twijfelde wat over de halslijn en terecht... Eigenlijk is het halsje een beetje breed maar dat vond de jarige helemaal niet erg! Weer wat bijgeleerd voor volgende keer.



5 opmerkingen:

  1. Superschattig! Mooi gecombineerd ook met die blauwe boordstof. 't Ventje is er duidelijk blij mee :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! Ik blijf het toch elke keer weer een hele klus vinden, met tricot werken, zelfs met de overlock...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tricot is inderdaad super om te dragen maar zo ambetant om te verwerken... Al een geluk dat het nu met de overlock al veel makkelijker gaat! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Nele: In het begin keek hij een beetje raar naar al die slurfjes maar hij zag t al snel zitten met al zijn nieuwe vriendjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tricot is zo leuk om te dragen hè, 't guitige manneke heeft er in elk geval plezier in !
    Goed gedaan Mlle Belle !!

    BeantwoordenVerwijderen