Pagina's

donderdag 22 september 2016

Indian Summer palmtrees

Een samenwerking tussen Eva Mouton en Bambiblauw leidt alleen maar tot spetterende resultaten, dat konden jullie al eerder zien. De nieuwe collectie stofjes is er ook weer eentje om vingers en tenen bij af te likken (niet letterlijk natuurlijk :-)).

Dat de zomer nu stilletjesaan echt voorbij is kan je 's morgens en 's avonds al goed voelen. Maar die palmboompjes gaven me zo een ongelooflijk zomers gevoel dat ik hier echt iets mee moest maken voor die nazomerse herfstdagen. Nog even heerlijk nagenieten van die fijne zomer...


Het stofje is van de tweede collectie die voortvloeide uit de samenwerking tussen Eva Mouton en Bambiblauw. De kwaliteit is opnieuw subliem. Zo zalig om te verwerken en ik denk nog fijner om te dragen. Omdat het geen gewone tricot is, maar French Terry en dus iets dikker,  is het ideaal om nu te dragen.

Gitte die ondertussen bijna tien is (ja echt, bijna een tiener in huis) weet heel goed wat ze wil maar vooral wat ze niet wil... Alles wat te meisjesachtig is laat ze rustig aan zich voorbijgaan... Stoere en coole spullen die mogen dan weer wel en ze moeten liefst van al nog supercomfy zitten ook!


Patroontje is een basis t-shirt waarbij ik een polopat tekende en een kraagje. Door de boordstof aan mouwtjes en zoom wordt het heerlijk sportief.

'Mag ik het morgen aan voor school?' Dan zit het wel goed zeker :-) Missie volbracht!

Boordstof: Bambiblauw

3 opmerkingen: